Tuesday, 2 August 2011

bulan julai yang penoh memori yang manis!

julai ohh julai..bulan niy penoh dgn activity2 yg besh ohhh..sangat syookkk ohh bulan julai..macam2 berlaku bulan julai niy..niy antara berlaku yang berlaku dlm bln julai dan xdpt aq lupekn!! hari jadi kawan aq yang malang..haha..bufday die disambut dgn rantai putus ditgh2 highway..aq,kesu n fami sambut bufday die dgn beli rantai moto baru utk ganti rantai moto yg dah putus tu..style kn?? haha..28/7 adalah tarikh yan menarik perhatian satu malaysia..tarikh malaysia vs singapore kt bukit jalil..aq pegi gak..mmg besh gile..lebih2 lagi time nyanyi lagu negaraku..dgn seramai 90 000 org..aq rase bangge sgt nyanyi lagu negaraku..walaupon malaysia xlayak masok pusingan yang ke-3..aq tetap berbangga..mereka sebnarnye juare dihati aku..malaysia..jumpe singapore nnti..pkol abis tau..haha..30/7 hari paling bodo quyyum bersuare..boleh pulak die ajak aq kuar kl naek bus..ko mmg rare benjol..setelah berape lame aq xkua kl naek bus..akhirnye aq nek bus jugak..dlm bln 7..benjol ohh benjol.. 31/7 is my bufday..aq happy sgt hari tu...yelakn bufday kn..sape xhappy..hehe..mmbr2 aq layan aq mcm raja ohhh...mnx tu dpt..mnx niy dpt..syokkk..kawan2 thanks ey...aq hargai nye..n kpd yg wish kt aq tu..thank you so much!


                            bufday emay disambut dgn rantai baru


                                          team malaysia !!

                                      HAPPY BITHDAY HASIF!

No comments:

Post a Comment